Online fietsenwinkel
Heb je een vraag over je laatste bestelling? Onze selectieBekijk deze hier!

Verzending

Verzending

Kan ik zien waar mijn bestelling op dit moment is?
In uw verzendbevestiging vindt u een tracking nummer waarmee u de actuele status van uw bestelling op elk gewenst moment online kunt controleren. Houd...
Hoeveel bedraagt de verzendingskosten?
Een bestelling van kleine onderdelen met een bestelwaarde boven 69 euro wordt gratis verzonden. Voor een bestelwaarde onder 69 euro wordt er 4,99 euro verze...
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u automatisch een verzendbevestiging van ons, die ook een link bevat om de verzending van uw pakket te volgen. De...
Welke leverancier levert mijn bestelling?
De keuze van de leverancier wordt automatisch bepaald door de grootte, het gewicht en het type van het artikel. Het is helaas niet mogelijk om zelf de l...
Hoe lang is de leveringstermijn?
De geschatte levertermijn wordt weergegeven bij de eerste en de laatste stap van het bestelproces. De verwachte levertermijn is samengesteld uit de verwer...
Is mijn pakje verzekerd?
Wij hebben een transportverzekering afgesloten voor elke bestelling die ons logistiek centrum verlaat. Wij dekken de kosten, u hoeft niets te betalen. De tr...
Tot waar wordt mijn bestelling geleverd?
Uw bestelling wordt aan uw voordeur afgeleverd door de leverancier of aan de stoeprand door een transporteur. Indien een leverancier niet in staat is ee...
Kan het leveringsadres nog worden gewijzigd na de verzending?
Nee, het is niet meer mogelijk om het afleveradres te wijzigen.
Mijn bestelling kon niet geleverd worden!
Zodra een leverancier een pakket aan ons terugstuurt, is het rechtstreeks opnieuw verzenden van het pakket om technische redenen niet mogelijk. In dat g...
Kan ik mijn bestelling ook op een postpunt laten afleveren?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling rechtstreeks bij een postpunt te leveren. Wanneer de bezorger niet in staat is een pakket te leveren op het af...